[LINUX:17297] Re: Off-topic

From: Serdar Cevher (scevher@hotmail.com)
Date: Tue 27 Jun 2000 - 01:08:28 EEST

Alakasız olacak belki biliyorum ama, o Kahpe Bizans kaydının ilk 5-10
dakikası yamuk ve ekranın 3'te biri kadardı, ayrıca bahsettiğiniz kafa
sahipleri de bir ara mısır almak(ya da başka ihtiyaç) için koltuktan kalkıp
gidip sonra tekrar dönüyorlardı...İçler acısı... Adamın aklına 10 dakika
sonra geliyor ekranı zoomlamak... Ses deseniz rezalet... Aslında suç bizde,
1 tane düzgün orjinal film alacağımıza 3 tane kopya alalım dersek, böyle
olur genelde... Bu aynen kopya oyun piyasasına benziyor, gidip adama
çatamıyoruz da... Oturduğumuz yerden sövmekle yetiniyoruz... Bu böyle
gitmez... Konuyu toparlamak gerekirse, adam hiç birşey yapamasa, capture
programı bile bulamasa alır eline kamerayı ya da fotoğraf makinesini,
monitörü çeker! Bu yüzden bahsettiğiniz, sanırım mümkün değil :)

Sevgi+saygı

Serdar