[LINUX:17289] Re: Off-topic

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Mon 26 Jun 2000 - 22:37:11 EEST

--- Enis Cezayirli
<Enis.Cezayirli@dialup.ankara.edu.tr> wrote:
> Öğrenci eğitimlerinde kullanmak üzere yurt dışındaki
> bir firmadan
> fotoğraflar/dialar satın aldık. Firma bizden bunları
> 3. şahıslara
> satmayacağımıza, ticari amaçla kullanılmayacağına
> dair taahüt aldı. Bu
> resimlerin öğrencilere verilemediğini, sadece
> derslerde
> çalışabildiklerini söylemeye gerek yok sanırım.
> Neyse, bölümün web
> sitesinde bir bölüm açıp bu resimleri oraya koymayı
> düşünüyorum. Böylece
> öğrenciler istedikleri zaman evden sitemize bağlanıp
> [...]

 Benim ilgi alanim degil ama sag tus kullanimini vs yi
java scriptlerle engelleyerek bunu saglıyorlardı....
Bilenler daha iyi yardimci olur sanirim. Ama dijital
ortamda bir kural vardir,her dijital sinirlar icinde
her sey mumkundur.... Ya ekran goruntulerini capture
ederlerse ? ( Ksnapshot mesela... ) Bence bunu
engelleyemezsiniz... Gordukleri onlarindir....