[LINUX:17286] Re: Imdat ! HDD !! Acil !

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Mon 26 Jun 2000 - 21:38:13 EEST

On Mon, 26 June 2000, Onur Kucuk wrote:

> Ben de zaten dediginizi yapmistim, duzeldi. Tekrar
> linux kurdum ( bu sefer mandrake 7.1 ),hersey
> sapasaglam, derken yine hdparm, yine aynı seyler !
> Hdparm ı kaldırınca da ne yazık ki duzelmiyor,aynen
> sacmalamaya devam. Bios umu update edecegim, ama ondan
> oldugunu sanmıyorum cunku baska bir makinada ( eski
> award bios lu ) baska bir quantum diskle ayni seyi
> denedigimde sorun oldu, dma ayarlarinda ( quantum un
> sitesinde dedigi gibi ) , ama hdparm bunu fark
> etti,uyardi ve ayarlari eski haline getirdi! Yani
> benim problemim o degilmis gibi. Yine de bios update i
> [...]
Selamlar..
Eger onceki mailimi almissan belki QDPS'i denemissindir. HDD Sorunlu halde iken QDPS, fiziksel sorun yok diyorsa, buyuk ihtimalle anakart ile ilgili bir sorununuz var. BIOS upgrade bir cozum olabilir. Fakat genede sorunu cozmeyebilir. Sorunun cozumu icin anakart modelini vs. belirtirsen, belki kulagimizda kalan bazi bilgiler size yardimci olabilir.
Saygi ve sevgiler..

$1 million in prizes! 20 daily instant winners.
AltaVista Rewards: Click here to win!
http://shopping.altavista.com/e.sdc?e=3