[LINUX:17278] Re: Imdat ! HDD !! Acil !

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Mon 26 Jun 2000 - 19:56:10 EEST

--- Levent TERLEMEZ <guisebbe@hotmail.com> wrote:
> Merhaba,
>
> Linux un fdisk ile bölümlendirmeyi kaldırıp, MS
> Fdisk ile tek bir
> bölümlendirme yap. Bir MS Format çekip tekrar Linux
> kurmayı dene...

  Ben de zaten dediginizi yapmistim, duzeldi. Tekrar
linux kurdum ( bu sefer mandrake 7.1 ),hersey
sapasaglam, derken yine hdparm, yine aynı seyler !
Hdparm ı kaldırınca da ne yazık ki duzelmiyor,aynen
sacmalamaya devam. Bios umu update edecegim, ama ondan
oldugunu sanmıyorum cunku baska bir makinada ( eski
award bios lu ) baska bir quantum diskle ayni seyi
denedigimde sorun oldu, dma ayarlarinda ( quantum un
sitesinde dedigi gibi ) , ama hdparm bunu fark
etti,uyardi ve ayarlari eski haline getirdi! Yani
benim problemim o degilmis gibi. Yine de bios update i
deneyip sonucu bildirecegim. Baska yapabilecegim bir
sey var mi ?