[LINUX:17259] Ynt: DNS

From: Ahmet YAZICI (ahmet@cemre.net)
Date: Mon 26 Jun 2000 - 14:29:46 EEST

cache olabilirmi ?
  ----- Original Message -----
  From: MEHMET ÖZDOĞAN
  To: Multiple recipients of list LINUX
  Sent: Monday, June 26, 2000 2:01 PM
  Subject: [LINUX:17257] DNS

  Merhaba...

  Dagitim: Slackware
  Kernel: 2.2.14

  Karistirarak bir gun gocurecegimi bile bile ustune gittim DNS in. Hasili goctu sonunda. Girdigim hicbir yeni RECORD u yayinlayamiyor artik.

  En son yaptigim yeni bir Domain eklemek oldu.

  named sorunsuz calisiyor gorunuyor.Butun domainler de calisiyor... ama yeni girilen yada alt domainler ping i yanlis reply ediyor.

  Ornek:

  ftp IN A 195.33.237.51
  www IN CNAME emrebilgisayar.com.tr.
  oracle IN CNAME emrebilgisayar.com.tr.
  vs.vs...

  subdomain calisiyor. altindakiler de oyle, ama mesela;

  oracle IN A 195.33.237.62

  yaptigim zaman hala eski IP den, yani 195.33.237.50 den ping reply ediyor..

  named.reload
  killall -HUP named | named.reload
  ve bilimum restart islemini gerceklestirdim. ama sonuc ayni...

  Sizce neden zirvalamis olabilir?