[LINUX:17254] Mandrake Linux 7.02 ve ICQ'da problem

From: Serdar Cevher (scevher@hotmail.com)
Date: Mon 26 Jun 2000 - 13:19:04 EEST

Merhaba,

Ben yeni bir linux kullanıcısı sayılırım, sistemimde şu anda windowsa
paralel olarak Mandrake 7.02 yüklü, sorunum şu: Sistem kurulduğunda gelen
icqda Türkçe font ayarlarını yaptım ve kendi icqma girdim. İnsanlarla
konuşurken Türkçe karakter de kullanabiliyodum, fakat başkalarının bana
attıkları mesajlarda eğer Türkçe karakter kullanılmışsa o karakter ve
sonrasında kalan yazılar gözükmüyor, ancak historyden okuyabiliyorum. Bu
sorunun bir çözümü var mı? Başka bir icq kurmayı denediğimde derleme için
gerekli kütüphanelerin eksikliğinden sözediliyor, RPMDrake ile gereken
paketleri kurmama rağmen bbu sorun devam ediyor. Bana bir çözüm önerebilir
misiniz?

İyi çalışmalar