[LINUX:17247] BeOS ile ilgili !

From: Yasar Sarcan (yasar.sarcan@deu.edu.tr)
Date: Mon 26 Jun 2000 - 10:03:09 EEST

BeOS 5 kurmus arkadaslara bir sorum olacak. BeOS 5 realtek 8139 ethernet
kartini dogru bicimde taniyor. yani IRQ , memory ve I/O range leri dogru.
ama ip ve gateway ayarlarini girdigimde ethernet interface initialize fail
oluyor . Daha once BeOS ile ilgili ethernet ayarlarini (realtek8139 ya da
baska bir kart ile) yapmis arkadaslar bana yardim edebilirmi acaba .
herkese kolay gelsin.

Yasar SARCAN