[LINUX:17241] UDF Reader/Writer?

From: Korhan Gurler (korhang@superonline.com)
Date: Sun 25 Jun 2000 - 23:53:19 EEST

Herkese selam,

( Eger ikinci kez aliyorsaniz ozur dilerim sanirim ilki listeye
gitmedi )

Linux altinda ReWritable CD'leri nasil okuyabilirim. Su anki kernelim
2.2.14. Internette aradim ama sadece 2.2.12 icin yazilmis kernel
modulleri bulabildim ve bende kernelimi 2.2.12'ye gecirmek
istemiyorum, bana yardimci olabilecek varmi acaba?