[LINUX:17212] ekran yavaş

From: KIRMIZI (sober@superonline.com)
Date: Sat 24 Jun 2000 - 17:04:05 EEST

    Herkese selamlar,
    Ben yeni bi linux kullanicisiyim, redhat 6.2 var, ve sistemim de pII 350 ve 8mb lık bi ekran kartım var (Asus agp-v2470), x-window da hiç bi sorun yaşamıyorum, ama bişi çok garibime gidiyo, netscape de mesela sayfayı aşağıya doğru kaydırırken (download süreci bitmiş bi sayfa tabii ki) çok yavaş akıyo aşağıya doğru, aynı şey kfm de de oluyo bazen ki bunlar windows'da hiç olmazdı, bana biraz garip geldi, normal midir acaba bu anlattıklarım?