[LINUX:17206] Netscape & IE

From: Onur Safak (onur@postproduction.com.tr)
Date: Sat 24 Jun 2000 - 08:54:25 EEST

RE: [LINUX:17117] RE: netscapede java sorunu + mail configurationSelam, olayı özel mesajlarla belirtiyordum fakat sayı çoğalınca tartışma uzayıp başka konulara da sarkmadan buraya yazayım dedim. Windows ve IE kullanımını önerdiğim mail sadece "MS IE for Linux'un çıkmasını" sabırsızlıkla bekleyen kitleye yazılmış bir cevaptı. Open source olmadığı, sistemi çökerttiği vs.. için IE kullanılmasını istediğime inananlar olmuş, orada inceden bir alaycılık vardı sadece. Önceki maili tek cümle ile özetleyeyim: "MS 'in Linux'e bulaşmasını isteyen arkadaşlar kafa yormayıp, doğrudan Windows kullansınlar" Daha da özeti: "MS, Linux'e asla bulaşmayacak, bulaşmamalı"

Küçük penguen, dev şirketin kabuslarına girmeye devam edecek (işte mücadele :)

Onur Safak / QuaRizzma
e-mail 1 : onur@postproduction.com.tr
e-mail 2 : osafak@usa.net