[LINUX:17199] Re: Başka browserlar ya da hayaller

From: enis ontunç (zombidik@hotmail.com)
Date: Sat 24 Jun 2000 - 08:18:05 EEST

www.mozilla.org 'da bulabilirsin.birkac cesidi olmalı.normal ve beta
olarak.ben m15'i cektiydim.(m16 cikmis olabilir)kurdum.calisdi,fakat bi
tuhaf calisdi.daha dogrusu terminalden calisiyor.yani terminale geciyorum
mozilla yaziyorum calisiyor.masaustune kisa yol attım ama biseyler dedi
calismadi.uzun zaman oldu,hatirlamiyorum.cunku linuxum kurcalamaktan fazla
karismisti.duzeltecek bilgim olmadigi icin silip bastan kurdum.simdi mand7
sidisinden cikan netscape'i kullanıyorum.
www.netscape.com 'dan netscape 4.73'u de cekebilirsin.
fakat 4.73 hakkindaki benim yorumum ''igrenc'' oldugu seklinde.
4.7'yi veya mozilla mXleri daha rahat kullanabilirsin kullanabilirsin
kanaatindeyim.

Not:netscape de mozilla da arada bi gocuyor.bilgine.