[LINUX:17182] MySQL+MyODBC+iODBC

From: A.Gurcan Ozturk (aozturk@ispro.net.tr)
Date: Sat 24 Jun 2000 - 06:33:04 EEST

  Selam,
MySQL-ODBC baglantisini iODBC+MyODBC kullanarak cozmeye calisiyorum ancak
birkac sorunla karsilastim.Kullandigim program versiyonlari asagidaki
gibi.

MySQL 3.22.27
MyODBC 2.50.26
iODBC 2.50.22a
libiODBC 2.50.3

MySQL 3.22.32 kullandigimda make sirasinda catalog.c'de bir hata veriyor.
Undeclareted function(use this function before ) gibilerinden.
Yukaridaki versiyonlarla kurdum,calistirdim MySQL'i.Ancak uzerinde
MyODBC 2.50.30 kurulu Win9X bir makinadan Delphi ile baglanmaya calisinca
"General SQL error,Alias: <DSN name>" seklinde hata veriyor.

 Daha once Win9X clientlardan MySQL baglantisi yapmis bu konuda cozum
bulan,tip&trick onerebilecek arkadaslar var mi ?