[LINUX:17183] Re: netscape vs microsoft

From: tulkas (bbolat@ana.cc.yildiz.edu.tr)
Date: Sat 24 Jun 2000 - 06:43:59 EEST

****Bu mail offtopicdir. Okumasaniz da olur.****

yaw MS'in sorunu standartlara uymamasi. Unutmayin, MS daha once de Java classlarini degistirmeye calismisti. Herifler HTML4 kurallarini bile mandallamiyorlar. Gecen yil usenmedim cektim HTML4.0 in W3C tarafindan yazilmis kurallar kitabini. O zamanlar bariz farklar kesfetmistim. Evet, NC de W3C kurallarinin hepsine uymuyor ama hic olmazsa kendi kurallarini koymaya
calismiyorlar. Arti ie bana secme hakki vermiyo ki. Bikere kastim ve win98den ie yi uninstall ettim. Tahmin edin ne oldu? Bir hafta sonra tekrar 98 kurmak zorunda kaldim.