[LINUX:17177] RE: netscapede java sorunu

From: Umut Gökbayrak (umutgokbayrak@operamail.com)
Date: Thu 22 Jun 2000 - 10:12:26 EEST

Merhaba,
Hani Netscape' in standart bir sorunu vardir. Actiktan sonra bir sure oylesine
bekler, klavye inputu kabul etmez ve ekranini refresh etmez. Oylece durur.
Bunu cozmek icin haftalarca ugrastim. Sonunda home dizinindeki
/netscape/preferances.js dosyasindaki ldap yazan satirlarin hepsini
sildigimde duzeldigini gordum. Simdi bir tane script yazdim, netscape
dedigimde bu dosyayi acip bu satirlari siliyor ve ardindan gercek netscape
binarysi calisiyor.

Simdi adamlar dosdogru bir preferances dosyasi bile yaratamazken ve bu benim
bile duzelttigim hatayi duzeltemezken Netscape firmasinin Linux versiyonunu
ozenerek yaptigini soylemek yanlis olmaz mi?

Aksini ispatlamadigi surece Netscape bence Linux versiyonunu deliler gibi
savsakliyor.

Umut Gokbayrak
Onar Internet ve Network Hizmetleri Ltd Sti
http://www.onar.com.tr

>===== Original Message From Murat Koc <muratkoc@saneg.itu.edu.tr> =====
Internet