[LINUX:17169]

From: Murat R Dagdelen (murtix@juno.com)
Date: Thu 22 Jun 2000 - 06:08:11 EEST

selam arkadaslar, bana turkce linux kitabi tavsiye edebilirmisiniz.
ozellikle sistemin kendisi ile ilgili. bir refereans kitabindan ziyade
aciklayici bir kitap olmasini ozen gosteriyorum. acaba hangisi uygun
olur? bir de perl ile yazilan programlari ayni c ile yazdigimiz
programlar daki gibi mi derliyoruz. yani nasil derleyip
calistirabiliyoruz.

tesekkurler.

newbie murtix at linux.