[LINUX:17158] RE: netscapede java sorunu + mail configuration

From: Tanzer GENC (tgenc@yahoo.com)
Date: Wed 21 Jun 2000 - 16:46:10 EEST

windows kolay diyen arkadasima bi olay anlatayim.
NT SERVER kurmam gerekti kalktik kuralim dedik yok CD den boot etmez yok MS
in dunyaya "dunyanin en baba file systemlerinden biri budur diye tanittigi
FAT32" yi tanimaz. neyse yaptik FAT 16 kurmaya basladik. kurduk bitti simdi
service pack hadee kur bide 33 kusur MB lik service pack i telnet i bile
yeniden yukledi alet. sonra Ethernet kartini kuralim dedik ki hersey o anda
oldu hatayi aynen yaziyorum
"insert WINDOWS NT SERVER LABELED CD ROM INTO A:"
denedim ama nafile CDROM disket surucuye girmedi.
sistem coktu hicbisey calismiyodu. yeniden kurduk. bu sefer temkinli idik
ama 3com bi ethernet karti kendi listesinden tanidi isimizi sansa
birakmadik. bide dedik IIS kuralim hade onunla ugras. IIS i kurduk ASP
destegi yok nerde diye kafayi kirdim. "Service Pack 3" CD sinden ASP diye
cikti (bulana kadar...) onu kurduk simdi de ASP calisiyo ama
Microsoft VBScript runtime error '800a01a8'
Object required: ''
/asp/hello.asp, line 4 gibi bi hata hello world bile yapilamiyo. arastirdik
microsoft un sayfasinda permission problemi diyor. cozumu ise COM ve DLL
uzantili dosyalara permission vermekmis bunu yapmak icinse windows explorer
i acip ordan bu dosyalara everyone full control verilmeliimis. gelin ki hata
burda dosya bazinda permission ve NT e zor tabii.
bu olaylari Linux ve PHP ile gerceklestirmem cok daha az zamanimi almisti.
MS Windows mu KOLAY ben buna sadece gulerim hem de katila katila.
Saygilar.
Tanzer GENC...