[LINUX:17148] RE: netscapede java sorunu

From: enis ontunç (zombidik@hotmail.com)
Date: Wed 21 Jun 2000 - 14:11:46 EEST

Amacim listede bir ms-linux veya ie-netscape kavgasi cikarmak degil.
netscape'in indirdigim 4.73 surumu bazi java yuklu sayfalari acmadi.
ben de eskisine dondum (4.7) ve mailllerimi okuyabiliyorum artik.
fakat merak ettigim konu superonline oyun sayfasini yuklememekte direnmesi.
turk.net'in kare karalamacasi calisiyor.ikisi de birer java appleti olsa
gerek.biri calisirken digerinin calismamasi ilginc.

java liblerini mi guncellemeliyim?
nasil + nerden?

kavgaya hayir!
baris+sevgi