[LINUX:17142] Re: SAMBA calisan Linux a login olamamak

From: Ertugrul Komut (linux@gul.net.tr)
Date: Wed 21 Jun 2000 - 12:28:03 EEST

Doruk Bey,
Konferanslar bölümünden bakarak ayarlari yaptim..
Orda da anlatilmamis ya da anlatilip benim anlayamadigim bir olay var..
asil sorunum orda idi aslinda :)

Simdi Windows Ag komsularinda görünüyor. Girmek isteyince dogal olarak user ve pass soruyor (Win NT de böyle, Win9x de sadece user soruyor)

user ve pass girdigimde (Linux te normal acilmis ve smb.conf ta tanimlanmis bir user (konferans notlarında dfisek olan userı ekomut yaptim ve oole bir user açtim ), ve ayrica root u deniyorum)
su hatayi veriyor :

\\Samba is not Accessible

The Account is not authorized to login from this station

(Linux makinanin adi Samba)

bunu nasil asicam

Tesekkürler

Tuesday, June 20, 2000, 8:15:41 PM, Ertugrul Komut wrote:

EK> Şimdi samba kullanarak yapmak istediğim tekşey, ağda bulunan diğer
EK> windows makinaların ağ komşularında görülmeli ve, Linuxun içine
EK> girebilmeliyim. tabi birde ağ yazıcısını kullanmalıyım.
EK> Networkte normal workstation olarak çalışmalı. bu en basit olarak
EK> naıl olucak ?
EK> (Daha önce bu işlemleri samba hakındaki yazılan belgeleri okuyarak
EK> yapmıştım. onları oku dememeniz için)
Madem okudunuz, uyguladiniz, o zaman problem nedir?

Bahsettiginiz sekilde hicbir ugras gerektirmeden kullanim icin hazir
config dosyasi bile mevcut dokumanlarda :

http://www.linux.org.tr/documents/konferanslar/InternetHaftasi-2000/samba/samba7_2.html

                            Doruk