[LINUX:17139] Pencereler ve yavaslik

From: control (sober@superonline.com)
Date: Wed 21 Jun 2000 - 11:40:09 EEST

    Selamlar,
       Ben henüz 1 haftalik 1 linux kullanicisiyim, redhat 6.2 kullaniyom, sistemim de kötü sayilmaz, PII-350 ve 8mb lik ASUS AGP-V2740 ekran kartim var ki X window bu karti setup yaparken tanidi zannedersem. Sorunum şu, mesela netscape de bi sayfayı asagi veya yukari kaydiriken görüntü de akmalar oluyo, yani bi süreklilik yok (umarim ne demek istediğimi anlatabiliyorumdur ), -ki windows netscape altinda hiç böyle bi tazeleme sorunu çekmezaynı şey bi pencereyi tutup tasirken de oluyo ama bu zannedersem windows altinda bunu yaptiginizda sadece çerçeve ile tasiyo, herhalde ondan böle bi sorun yoktur. Yapabilecegim bişi var mı? Tesekkürler