[LINUX:17133] RE: netscapede java sorunu

From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Wed 21 Jun 2000 - 10:13:50 EEST

> sorun = netscape
> java yi bence disable edin ve java appletli sitelere girmeyin. Yoksa netscape
> gocmeleri sinirinizi epeyce bozacaktir. Netscape den artik adam gibi bir
> browser cikacagini beklemektense MS' den medet umacak hale geldik... Internet
> Explorer for Linux' u dort gozle bekliyorum.... Belki o bir seye benzer...

Selam,
Garip gelicek belki ama ben evdeki makinamda netscape ile ilgili hicbir
sorun yasamiyorum. 80 tane pencere acip neredeyse yarisinda java appetli
olmasina ragmen hicbir cokme ve kilitlenme ile karsilasmadim.

Bence sorun bir miktar netscape olsa da daha cok netscape in
konfigurasyonu ile ilgili olan bir sorun sanirim. Cunku daha once boyle
problem yaratan netscape in java dosyalari ile filan bayaa bir oynayarak
duzeltmeler yapmistim. Neler yaptigimi tam hatirlamiyorum ama aklima
gelirse buraya yazarim.

Yani bence direk olarak butun suc netscape deymis gibi gelmiyor.

IYI CALISMALAR

                                                          MURAT KOC