[LINUX:17129] Re: Staroffice 5.2

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Wed 21 Jun 2000 - 09:22:59 EEST

--- Umut Gökbayrak <umutgokbayrak@operamail.com>
wrote:
> Merhaba,
> StarOffice 5.2 bildiginiz gibi cikti. Turkiye' de
> bir yerlerden indirmek
> isteyenler
> ftp://ftp.onar.com.tr/pub/linux/x11/staroffice
> adresini
> kullanabilirler.

  Daha download edemedim ama acaba staroffice 5.2 yi
kurup calistiran var mi? Kendi icinde Turkce
destegiyle geliyor mu ( printer dan Turkce alma,
Turkce karakter yazma, vs.. ) Eger degilse Staroffice
eski surum icin yazilan Turkcelestirme dokumanlarinda
anlatilanlari yaparsak Turkce destegi ekleniyor mu?
Deneyen oldu mu ?