[LINUX:17126] Re: Server Side Includes

From: MEHMET ÖZDOĞAN (mehmet@emrebilgisayar.com.tr)
Date: Wed 21 Jun 2000 - 08:49:57 EEST

Evet ama;

sanirim senin apache de shtml destegi acik. Benimkinde

ne include nede execcgi calisiyor o satirlar goz ardi ediliyor??

halbuki,
$ perl -c count.pl
yazdigim zaman
syntax ok
iletisini alabiliyorum? sorunun SHTML desteginin apache de acik olmadigindan
kaynaklandigini dusunup buldugum shtml destegi ile butun satirlari ekledim
httpd.conf un icine. yine de calismiyor SHTML uzantili dosyalar.