[LINUX:17117] RE: netscapede java sorunu + mail configuration

From: enis ontunç (zombidik@hotmail.com)
Date: Wed 21 Jun 2000 - 02:44:35 EEST

aslinda hak vermiyor da degilim ama insan maillerini hotmail veya netscape
mail gibi yerlerden alinca lazim oluyor iste.mandrake paketinden cikan
netscape 4.7 hic yoktan hotmaili felan acabiliyor.
yeni surum diye cektigim 4.73 gocup gidiyor.eskisiyle devam ediyorum.
bu arada ms'in linux icin bir browser hazirladigi yonunde duyumlar var ama
ne kadar gercekci acaba???
adamlar rakip gordukleri bir sistem icin boyle bisi yaparlar mi?
yapsalar bile ne kadar saglam olur???

son bir soru daha sorayim bari...

netscape mail'i nasil netscape.net'in mail sitesine gore ayarlayabilirim?
pek acik olmadi galiba.
yani zombidik@netscape.net adresime gelen mailleri netscape'in mail
programiyla indirip okuyabilmenin yolu nedir?

ilgilenenlere tesekkurler.