[LINUX:17108] SAMBA workstation olarak nasil calisir?

From: Ertugrul Komut (linux@gul.net.tr)
Date: Tue 20 Jun 2000 - 20:15:57 EEST

merhaba,
WinNT'nin PDC (Primary Domain Controller) olduğu bir networkte, Mandrake 7.0 kurulu. Linux'te samba yı çalıştırmıştım. Linux kendini networukte PDC olarak tanııtı ve NT server backup a çevirdi kendisini.

Şimdi samba kullanarak yapmak istediğim tekşey, ağda bulunan diğer windows makinaların ağ komşularında görülmeli ve, Linuxun içine girebilmeliyim. tabi birde ağ yazıcısını kullanmalıyım.
Networkte normal workstation olarak çalışmalı.

bu en basit olarak naıl olucak ?

Teşekkürler..

(Daha önce bu işlemleri samba hakındaki yazılan belgeleri okuyarak yapmıştım. onları oku dememeniz için)