[LINUX:17087] Re: "tar" komutu...?

From: Baris Ozel (bozel@bornova.ege.edu.tr)
Date: Tue 20 Jun 2000 - 11:11:55 EEST

On Tue, 20 Jun 2000, Gokhan Mutlu wrote:

> Merhaba,
>
> "tar" komutu icin bir HOWTO'da "birden fazla dosyayi tek bir forma
> sokar, sikistirma yapmaz" yaziyor. Eger sikistirma yapmiyorsa neden az
> kapasitali diskler icin onemli bir komut?(Belgede öyle diyor)

dosyalari bir araya toplamadan sikistirma yapmak pek yaygin bir kullanim
olmadigi icin oyle demistir herhalde, ben howtolarda yanlis birsey
yazdigina hic rastlamadim

bir de sistemin xwindowdan acilmasini sormustunuz

/etc/inittab dosyasi icersinde icersinde initdefault gecen bir satir var
o satirda 3 olan degeri 5 yapmaniz gerekiyor

id:3:initdefault:
   5 yapacaksiniz

slackware 7 de boyle belki sizin kullandiginiz redhatte farklidir
bilemiyorum ancak buyuk olasilikla benzer bi yapisi vardir inittab
dosyasinin

iyi calismalar