[LINUX:17065] Ynt: boot edemiyorum

From: M. Murat Arıca (mmurat@operamail.com)
Date: Mon 19 Jun 2000 - 15:48:54 EEST

Yüklerken milo için partition oluşturmak gerekiyor. 2 mb kadar partition tipi dos olacak. Milo disketini dd komutu ile bu partitiona kopyalamak gerekiyor. Ve ARC konsaldan daha önce disket için yaptığınız ayarları değiştirerek bu partitiondan açmanız gerekiyor.

dd komutu için

 dd if=/dev/fd0 of=/dev/(milo disk bölümü) bs=1440

Öncelikle yeniden yükler gibi partitionları yeniden oluşturun ve milo için 2 mb dos partitionu oluşturun.

Disketle milo ile açtıktan sonra hdd ' den boot edin
ve dd komutunu kullanarak miloyu milo için açtığınız partitiona yazın. Ve sonrası ARC 'den gerekli ayarları yapmak.

Şimdilik kolay gelsin.