[LINUX:17021] Re: rockwell sonuc & bırkac soru daha

From: ALİ ÖZEN (ozenali@hotmail.com)
Date: Sun 18 Jun 2000 - 16:15:17 EEST

Herkese slm
baglantı sorunu cozulmedı sırasıyla sızın anlattıklarınıza gore yaptıkları
anlattım once
1-/etc/resolv.conf dosyasının ıcerıgı
nameserver 212.252.119.3
nameserver 212.252.119.4
(yanı sol un DNS leri benim baglatımda SOL dan)
Burda bır sorun yok sanırım?

2- ifconfig ppp0 komutunun cıktısı:

ppp0 Link encap:Point-to-Point Protocol
          inet addr:195.33.245.174 P-t-P:195.33.245.173
Mask:255.255.255.255
          UP POINTOPOINT RUNNING NOARP MULTICAST MTU:1500 Metric:1
          collisions:0 txqueuelen:10

baglantıdaki details butonuna bastıgımda bana verdıgı degerler sunlar:
local addr: 195.33.245.174
remote addr: 195.33.245.173
'/etc/ppp/options' dosyasina 'noipdefault' olarakta denedim sonuc degismedi
sanırım burdada sorun yok

3-kernel IP routing table'a gelince toblo assagıda ordada bır sorun yok
sızın anlattıgınız benımde anladıgım kadarıyla

Kernel IP routing table
Destination Gateway Genmask Flags Metric Ref Use
Iface
195.33.245.173 * 255.255.255.255 UH 0 0 0 ppp0
127.0.0.0 * 255.0.0.0 U 0 0 0 lo
default 195.33.245.173 0.0.0.0 UG 0 0 0 ppp0

evet dostlar intenete halen win 98 le girmek zorundayim ve bundan artik cok
sıkıldım
lutfen yardim...Sımdıden tesekkurler