[LINUX:16996] MySQL ve Delphi

From: Batur ORKUN (batur@Bilkent.EDU.TR)
Date: Sat 17 Jun 2000 - 23:12:01 EEST

Merhaba

Delphi ile MySQL e baglanmak istiyorum.
Fakat maalesef olmuyor. :(
Ama sorun delphi de de değil onuda biliyorum
cunku My SQL e başka bir client uzerinden baglanamıyorum
(bağlantıyı test etmek için kücük programlar kurdum onlarda bağlanamadı)
Kısacası windows ortamından MySQL e bağlanmam nasıl mumkun olabilir?
Bu konuda bilgisi olan varsa ve yardımcı olabilirse
cok sevinirim...

Saygılarımla...

--

Batur ORKUN ------------------- BILKENT UNIVERSITY Computer Center System Analyst