[LINUX:16975] Re: Linux , Para , Linux ' dan Para Kazanmak

From: Necmettin POLAT (necmettinpolat@hotmail.com)
Date: Sat 17 Jun 2000 - 01:11:29 EEST

Sevgili Liste,

Linux'tan para kazanmak bence Linux'a ozel bir yer kazandirir. Somutlar.
Yeterliligini ispat eder. Linux'u etraflica bilmememe ragmen anladigim
kadariyla bile mükemmel bir sistem. Hayranim.

Ben pek cok arkadasa bunu önerdim, kullanin ve daha tatli para kazanin dedim
ama pek az arkadas dinledi. Tepki de topladim. Yaptigimiz destek olmak ve
yayginlasmasina calismak idi. Halen Eryaz Bilgisayarda pazarlama müdürü
olarak calismaktayim ve Linux CD'leri dagitmaktayiz.

Pek az olumlu donüs aldim. 4/4000 gibi. Kargadan baska kus tanimam misali
yanasmadi insanlar.

Ben de yayginlastirmak ve para kazanmak icin Penguen adinda bir firma
kurdum. Profesyonel düsünmeliyiz bir yerde arkadaslar. Yoksa Linux ve bizler
kaale bile alinmiyoruz. Para kazanmaliyiz ve kazandirmaliyiz da... Bu isi
bilip profesyonel anlamda para kazanmak isteyenlere de, parasiz ve gonülden
destek verenlere de kapimiz acik.

Vizyonu genis tutun. Ben okullara bedava Linux lab da kuruyorum; para da
kazaniyorum.