[LINUX:16962] Ynt: Re: Ynt: Re: Ynt: RE: Bilginin satilmasi

From: Cagatay Gurturk (sazi.gurturk@turkport.com)
Date: Fri 16 Jun 2000 - 09:03:26 EEST

Bundan sonra listede teknik konulardan baska bi seye karisirsam atin beni bu
listeden.
Zaten basim agrimaya basladi bu konulardan insallah uc ay bilg. mevzusundan
uzak kalicam da biraz kafa dinleyecegim.İnsallah geldigimde konuyla daha
alakali bir liste bulurum...
Love + Respect + LINUX

sazi.gurturk@turkport.com
cagatay@tr.debian.net