[LINUX:16953] Remote Process

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Thu 15 Jun 2000 - 20:12:45 EEST

  Merhabalar :-)

  Network uzerinden baska makinalarin benim linux
pc'me baglanarak bir dos programini calistirmalarini
istiyorum. Aptal terminal gibi baglanmalarini ( ya da
bir pencere vs de islem sonuclarini gormelerini ),
yani cpu vs islerinin yukunun benim makinamda
olmasini, clientlardan sadece klavye mouse girdilerini
alinip ekran goruntu ciktilarinin onlara iletilmesini
istiyorum. Windows larda ki Cytrix Winframe gibi. Bu
is icin Redhat kullanmayi dusunuyorum.

-Acaba bu mumkun mu ? Nasil yapabilirim ?

-Baglanan clientlerin isletim sistemi linux da
olabilir, ama MS win9X olursa MS e ne eklemem gerek ?
( terminal kullanilacaksa tavsiye edeceginiz
terminal?)

-Text ekran modu sart mi yoksa grafik modunda da
clientlara goruntu yollayabilir miyim ?

- Dos emulasyonu ( bu konuyla ilgili ya da degil) icin
dosemu disinda bochs hakkinda bilgisi-tecrubesi olan
var mi acaba ? Dosemuyla nasil kiyaslarsiniz ?
MandrakeSoft satin almis anladigim kadariyla, fakat
test etme sansim olmadi.

- Bu konuda en azindan nerden nasil dokuman
bulabilirim, daha dogrusu aramam gereken konu, keyword
ler ne acaba ? Tucows u bayagi bir taradim ama sanirim
isime yarayacak bir program bulamadim.

Yardimlariniz icin simdidden tesekkurler :-)

                           Onur KUCUK