[LINUX:16946] Re: Ynt: RE: Bilginin satilmasi

From: Egemen Ergel (egemen.ergel@rt.net.tr)
Date: Thu 15 Jun 2000 - 18:54:27 EEST

free software in icinde kaynak kodunu vermezler ama
ve karsinizda programin yapabilecekleri kotu seyler icin bir muhatab
bulamazsiniz :) (backorfice de freeware birseymis gibi gelebilir elinize.)

elinizdeki programin source koduna bakarak (eger yeterince donanimli iseniz)
kotu birseyler yapma cabasinda olup olmadigini rahatlikla ogrenebilirsiniz.

ayrica windows98 in ilk zamanlarin da unutmayin kullanici bilgilerini acaba
MS cekip aliyormu diye epey dusunmustu insanlar. sonucta free birsey degildi
windows98 aslinda ama edinilis bakimindan free olabiliyordu ve elinizde
kaynak kodu olmayan ve ne yaptigi tam anlamiyla bilinmeyen bir yazilim var
idi...

acik kod bu demek oluyor iste birazcikta.