[LINUX:16912] Re: Linux , Para , Linux ' dan Para Kazanmak

From: Umut Gökbayrak (umutgokbayrak@operamail.com)
Date: Thu 15 Jun 2000 - 11:40:49 EEST

Merhaba,
Murat Bey siz listede pek cok kisinin sorularina cevap veren ve gordugum
kadari ile bu ise gercekten nul vermis bir insansiniz. Bu listeyi kirletmemek
icin ara sira vermis oldugunuz savasi da gozlemliyordum. Ama Gorkem Bey veya
baska bir sahisla kisisel sorunlarinizi listeye tasimaniza bir anlam
veremedim. Lutfen bu tur mesajlarinizi ozele tasisaniz?

Iyi Calismalar
Umut Gokbayrak
Onar Internet ve Network Hizmetleri Ltd Sti
http://www.onar.com.tr