[LINUX:16891] Ynt: [LINUX:16869] Re: [LINUX:16868] Kredi kartı nasıl kabul edilir?

From: Şenol Yılma (senol@e-kolay.net)
Date: Wed 14 Jun 2000 - 23:10:31 EEST

> zira kredi karti ile kabul edilen odemelerde fatura kesme zorunlulugu
> doguyor (cunku bir kazanc elde ediyorsunuz) dolayisi ile faturalanmis
> kazanciniz uzerinden vergi oduyorsunuz vs.vs
> ee banka hesap hareketleri en kolay takip edilebilecek seylerden biri
> olduguna gore ticari bir aktivite icine girip para kazandiginizda bu
> gelir icin kestiginiz faturalar nerededir diye bir soruya muhatab
> olmaniz kacinilmaz olabilir.

Şirket kuracak param olsa zaten faturamı keser ve vergimi de öderim ama
bunun için ilk önce biraz para kazanmam gerekiyor. Garanti Bankasının
sayfasında bu hizmetin şirketlere verildiği yazıyor. Yani şirket kurmak için
paramın olması, param olması için de şirketimin olması gerekiyor. Bu durumu
aşmama yardımcı olabilecek birisi varsa lütfen yardım etsin.
:-(
Saygılarımla
Şenol Yılmaz