[LINUX:16878] RedHat, Turkuaz, TUrkCe Linux vs..

From: Selami AKSOY (selami@Ghost.AnadoluNET.Com.TR)
Date: Wed 14 Jun 2000 - 18:45:29 EEST

On Tue, 13 Jun 2000, Umut G[ISO-8859-1] ökbayrak wrote:

> Merhaba,
> Ister Turkuaz olsun istenirse baska bir surum ya da adi her ne olacaksa... Bu
> surumu bizlerin yapmasindan baska bir alternatif yok. Cunku Turkce bizim
> dilimiz ve Turkce bir Linux bizim cabalarimizla ortaya cikacaktir. Bunu bizden
> baskasi yapmaz, yapamaz. Burada onemli olan isim degil, sonuctur.
>
> Turkuaz cok guzel bir calismaydi ama nedendir artik yurumuyor. Belli bir yere
> gelinmisti. Artik isin ucundan tutarak bu ise devam etmenin zamani geldi de
> geciyor.

Turkuaz projesini asIl yUrUten Turgut Uyar isimli arkadaS Su anda Ankara da
askerliGini yapmakta da onun iCin..
Mustafa arkadaSImIz (mustafa@ada.net.tr ve mustafa@adanet.com.tr olmasI
lazIm mail adresleri.. veya mustafa@linux.org.tr da denenebilir) bir
zamanlar yarIm kalan Turkuaz projesini ayaGa kaldIrmaya CalISmIS bize de
CaGrI yapmIStI.. Ve hatta bunun iCin bir liste de aCmIStI.. Ama olmadI bu
iS yUrUmedi.. Hepimiz biryerlerde CalIStIGImIz iCin bu iSe zaman
ayIramamIStIk maalesef.. Dilerseniz kendisi ile bir temasa geCin.. Turgut
Uyar askerliGi biter bitmez bu iSe yine el atar diye tahmin ediyorum ama
askerliGinin bitimine ne kadar vardIr onu bilmiyorum..

> Ara sira bu listeye bir mesaj atiliyor. Andreas Mueller tarafindan. TRX adli
> bir projeden bahsediliyor. Amac, Debian' i Turkcelestirmek. Turkuaz da Red
> Hat' in Turkcelestirilmisiydi. Neden bu cagriyi ciddiye almiyoruz? Andreas
> Mueller Bimel' de calisiyor. Belki diyebilirsiniz ki calismalarim bir firmanin
> avantajina olacak. Bunun neresi kotu ki? Red Hat, Mandrake, Caldera birer
> firma degil mi? Turkiye' de ve Dunya' da Linux' a destek veren firmalar olmasa
> bu gunlere gelir miydik sizce?

Coktan beri var bu dava.. Ben birSeyler CIkar Umidi taSImIyorum Sahsen.. Bi
etiketten Oteye gitmeyecek gibi geliyor.. Coktan beridir mailler alIyoruz
bu konuda.. Ama Su kIsmIndayIz gibisinden mantIklI bir mail gOremedim
henUz.. Gelen mailler hep ilkinin aynIsI.. YapacaGIz edeceGiz o kadar..

[kesildi eski mailler]