[LINUX:16875] Re: Kredi kartı nasıl kabul edilir?

From: MEHMET ÖZDOĞAN (mehmet@emrebilgisayar.com.tr)
Date: Wed 14 Jun 2000 - 18:04:53 EEST

Bu soruya calistigim sirket vasitasi ile linux isletim sistemini tanimis
bir kisi olarak, bi kac satır da ben eklemek istiyorum.

Cunki bende Bilmiyorum bu konuyu ve aramizda bu konu hakkinda bilgi ve
tecrube sahibi olup paylasmak isteyenler varsa diyalog kurmak istiyorum.

1. Queryler hazir bir satis paketi; en son asamasinda, yani kisi sparisini
belirledikten sonra satin almak icin kredi kartini nasil kullanicak? Bu
asamadan sonra sanirim banka ile irtibat a gecmek gerekiyor?

2. Herhangi bir bankadan nasil bir soru ile yardim alabilirim bu konu ile
ilgili?

Private cevap yollarsaniz; listeye uye ve bu konuya ilgi duymayan
arkadaslarin da dikkatlerini dagitmamis olacagiz..

Mehmet OZDOGAN
mehmet@emrebilgisayar.com.tr