[LINUX:16868] Kredi kartı nasıl kabul edilir?

From: Şenol Yılma (senol@e-kolay.net)
Date: Wed 14 Jun 2000 - 16:48:21 EEST

Konunun linuxla doğrudan ilgili olmadığını ve bazı arkadaşların bu liste
ticari konularla ilgilenmiyor şeklinde beni eleştireceklerinin farkındayım
ama yinede sormak istiyorum:
Ben web üzerinden kredi kartı kabul edebilmek istiyorum, sanırım bankalar bu
konularda firmalara yardımcı oluyor ama benim bir firmam olmadığına göre
kullanıcıların internet üzerinden bana ödeme yapması mümkünmü?
Liste kullanıcılarını rahatsız etmemek için cevaplarınızı senol79@yahoo.com
adresine gönderirseniz memnun olurum.
İyi günler.