[LINUX:16863] Linux Mandrake 7.0'ı kurarken

From: Tolga Güver (hpuck@pmail.net)
Date: Wed 14 Jun 2000 - 15:34:23 EEST

merhaba,

                ben Pcmagazine dergisinin verdiği linux mandrake'yi kurdum önce recommended seçeneği ile kurdum fakat ekran ayarlarını yapmayı galiba unuttum ve linux komut satırından açıldı bir sorun yoktu. fakat daha sonra ekran ayarlarını yapıp (kurulum programında bu ayarları testte ettim ekran kısa bir süre kapandı ve sonra açıldı) açılışta direk kde'yi açayım mı diye sordu ve ben evet dedim fakat tam kde açılırken ekranım kapanıyor ve öylece duruyor

                     acaba nerede hata yapmış olabilirim
(ekran kartım : Riva 128 Agp portunda. Monitörüm: Standart bir SVGA)