[LINUX:16043] print screen. hiz ve bir az da microsoft

From: Vasif İsmailoğlu (vasif21@akasya.istanbul.edu.tr)
Date: Wed 14 Jun 2000 - 13:20:15 EEST

Merhabalar.
    Cok basit bir sorum olacakti. Screenshot lmak için linuxda hangi tus
kombinasyonlari kullanilmakta? Her halde gimp ya da paint programlarindan
brine paste edecez. Haksizmiyim?
    Ayrica bir sey diyecem. Bu aralar windows da mandrake de bayagi bir
yavasladi. Win tamam. O kadar program var ki ama zann edersem ekran karti
suruculeri bir az problemli.
    Ama 64mb hafiza ve 101mb swap ile(bunu ben istedim. elimde maksimum bu
kadar ayira bildim) makine hizi hala tatminkar degil. PIII 450'den daha
g-fazlasini isterdim. Ama bunda da netscape mi sorumlu diye bazan bir
dusunuyorum.
      Tesekkurler. Sevgilerle Vasif Ismailoglu MD

PS: Bu arada windows tartismasi ile ilgili. Windows guzel bir isletim sistemi.

Hatalar her zaman var. Ama bu kadar "yayginlasmasi" ve gecmsden gelen bir cok
kuskular (bilgilerimizin sizdirilmasi) gibi bir az dusundurucudur. Linuxda da
bu tarz problem vardir aslinda. Ne yapalim vahsi kapitalizm. Ev icin linux
neden olmasin?
Aslinda artik evde de linux kullanin diyecez. Ben chip'le basladim. BU gun
bilgisayar bilgisi kat kat cogaldi. Linux bunu istiyor. Amma ben oylece klavye
ile oynayacam diyorsan "aha sana linux". Yine linux. Ama microsoft dusmanligi
iyi deyil. Linuxun buna ihtiyaci yok. UNIX ve turevlerinin ne oldugunu bir az
bilgisayar bilgisi olanlar iyi biliyor. Sattalerce acik ve hala calisir bir
isletim sistemi harika bir sey.