[LINUX:16853] ALPHA Linux sonuc ve problem

From: Tanzer Genc (tgenc@yahoo.com)
Date: Wed 14 Jun 2000 - 11:17:52 EEST

selamlar. Makine Digital Alpha 433 au
 uzun ugraslardan sonra milo dan
milo> boot fd0:vmlinux root=/dev/fd0 load_ramdisk=1
yazarak boot ettim. sonra benden ramdisk disketini
istedi ondecen hazirladigim ramdisk disketini taktim
ve kuruluma gecti.
full kurulum yaptim fakat ne bootdisk olusturmak icin
bi soru sordu nede liloyu suraya yazayim diye birsey.
sonuc olarak sistemi kurdum fakat acamadim. kurdugum
sistemi nasil boot edebilirim.
tesekkurler
Tanzer...