[LINUX:16851] Re: mailertable

From: Zafer Berber (berberz@itu.edu.tr)
Date: Wed 14 Jun 2000 - 10:58:44 EEST

    Mustafa Akgul' un hazirlamis oldugu dokumanda bunlarin hepsi var
 http://listweb.bilkent.edu.tr/linux da search ederseniz adresini
bulabilirsiniz artik herseyi sormak yerine spesifik sorular sorarsaniz
listenin daha verimli olacagini dusunuyorum
www.linux.org.tr/documents de Mustafa karkaplanin bir yazisisi var ilk
once arastirin diyor yalnis hatirlamiyorsam arastirma yontemlerini de
soyluyor bence ilk once biraz tirmalayin sonra olmadi dediginiz yerde
listeye atalim dusuncesindeyim

bu yaziyi kisisellestirmezseniz sevinirim

iyi calismalar

Zafer Berber