[LINUX:16846] Re: redhat cd'si

From: Egemen Ergel (egemen.ergel@rt.net.tr)
Date: Wed 14 Jun 2000 - 07:54:23 EEST

iso yu cekip adaptec easy cd creator ile yazabilirsiniz.
pek cok baska cd yazma programi da iso yu destekler.

ayrica 6.2 nin isosu (6.1 ve sanirim 6.0 da da ayni durum sozkonusu idi)
bootable bir cd dir. dolayisi ile boot disket falan hazirlama dertleriniz
olmayacaktir tabi pc niz cd boot u destekliyor ise.