[LINUX:16842] Re: IMP

From: Serdar Soydemir (serdars@ixir.com)
Date: Wed 14 Jun 2000 - 01:15:54 EEST

Kullandiginiz PHP'nin versiyonu 3.0.15 sanirim,3.0.15'lerin imap_delete
komutunda bug var işlevi olmayan bir parametre eklenmiş. 3.0.16 ya da
4.0.0 kurarsaniz sorun cozulur.

Benim tavsiyem IMP ile hic ugrasmayin, en son son versiyonunda POP3
destegi tam olacak deniliyordu ama ben hic sorunsuz kullanamadim ve
ugrasmadim. Bir de POSTACI'yi deneyin bence oldukça kaliteli bir program
ve tam POP3 destegi var ve tabi Turkce...

http://www.onar.com.tr

adresinden edinebilirsiniz...

Not: POSTACI'yi denerseniz onda da 3.0.15 ile hata mesaji alma
olasiliginiz cok yuksek o yuzden illa 3.0.15 kullanmak istiyorsaniz,

imap_delete($link,$msjno) gordugunuz satirlari

imap_delete($link,$msjno,1)

yaparsaniz sorununuz çözülür tabii burda $link ve $msjno atmasyon
programinin kendi degisken isimleri farklidir mutlak...