[LINUX:16836] RE: virtual hosting

From: Umut Gökbayrak (umutgokbayrak@operamail.com)
Date: Tue 13 Jun 2000 - 23:05:22 EEST

Merhaba,
Ayni serverda ayni isimde iki kullanici acamayiz. Ben ve sanirim ki pek cok
kisi daha bu sorunu yonlendirme mail hesaplari ile asiyor. Yani her firma bir
adet info bir adet de bilgi diye mail hesabi olsun ister. Ama her ikisi de
daha once X adli bir firmaya verilmisti.

y@y.com diye bir kullanici acarim.
info@y.com sendmailda y adli kullaniciya yonlendirme hesaptir.
info@x.com ise gercek hesaptir.

Bu yonlendirme hesapta y@y.com kullanicisinin mail gonderdiginde info@y.com
gibi gorunmesini de yine sendmail genericstable dan ayarlarim. info@y.com
maillarinin da info@x.com a gitmememisini de virtusertable ' dan ayarlarim.

Iyi Calismalar
Umut Gökbayrak
Onar Internet ve Network Hizmetleri Ltd Sti
http://www.onar.com.tr

>===== Original Message From Omer Faruk Sen <ofsenlinux@yahoo.com> =====
>selamlar.Virtual hosting hususunda bir sorum olacak. Farkli domainlerde ayni
user ismi ile kullanici acamayiz.Peki bu problemi nasil asacagiz.Normalde
virtfs bunu /virtual/domain1.com/ olarak chroot lamis ama her domain icin
yaklasik 120 mb yer
>yiyor.Vede quota support vermioyor.Virtual hosting yapan arkadaslar bu
problemi nasil asiyorsunuz acaba..Birde sendmaili nasil ayarlamali..En cahil
oldugum konu sendmaildir de..Gerci sendmailin bir switch versiyonu var.Gorsel
web arabirimi ile