[LINUX:16830] ppp de sorun

From: blursky (blursky@operamail.com)
Date: Tue 13 Jun 2000 - 21:23:16 EEST

     Merhaba SuSe 6.2 ile inertnet bağlantımı sağlayamıyorum...YAST içinden wwdial ile bağlandığımda ilk bağlantıda modemi bulamıyor modemi kapatıp açtıktan sonra (modem external) bağlanıyor ancak 5sn içinde " ppp daemon died unexpectedly " ikazını alıyorum...Bu arada YAST ile yapılandırırken aranan numarayı yanlış yazdığım için hiç bağlanamıyorum ve düzeltme de yapamıyorum...Ayrıca ikinci bir hesap için başka bir ppp bağlantısıu yapamıyorum ...
     KDE de ise Kppp ile bağlanmaya çalıştığımda "initializing modem " diyor ama log penceresinden gördüğüm kadarıyla ATZ komutuna OK alamıyor...Beklersem çok uzun aralıklarla 5-6 kez ATZ komutu gönderi,yor ama sonuç yok...Kppp deki yapılandırmada eksik yok...Sebebi ne olabilir yardım .......