[LINUX:16802] make komutu

From: oguz kal (osmanteker@mail.com)
Date: Tue 13 Jun 2000 - 08:57:45 EEST

selam;
uzunca bir süredir mandrake 7.01'de ne bir program nede çekirdek
derleyebiliyordum.bunun nedeni ise mandrake'nin kurulum sırasında gcc c
derleyicisini yüklememesiymis.make komutu çalışmıyor. 10 tane gcc rpm'ini
yükledim. olmadı. kernel ile ilgili bir rpm bu soruna çare olmuştu.hatta bu
rpm'i yükledikten sonra old_linux ve linux olarak iki çekirdek ile
acabiliyordum. make ve make install komutlarını nasıl çalıştıracağımı
söylerseniz çokmutlu olurum. kernel ile ilgili rpm'i yüklemekten başka
çaresi yok mu?