[LINUX:16798] RE: Cozunurluk ve renk derinligi ayari

From: Umut Gökbayrak (umutgokbayrak@operamail.com)
Date: Mon 12 Jun 2000 - 22:59:29 EEST

Merhaba,
X ayarlari icin gerekli dosya /etc/XF86Config ya da /etc/X11/XF86Config
icersinde yer alir. Bu dosyayi elle editlemek yeni bir kullanici icin cok
ogretici olsa da iskenceye donusebilir. Bu nedenle XConfigurator, XF86Setup,
xf86config gibi bir yardimci program kullanmanizi tavsiye ederim.

Iyi Calismalar
Umut Gokbayrak
Onar Internet ve Network Hizmetleri Ltd Sti
http://www.onar.com.tr

<Enis.Cezayirli@dialup.ankara.edu.tr> =====