[LINUX:16791] Re: ftp ve module

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Mon 12 Jun 2000 - 14:57:02 EEST

Merhaba,

Monday, June 12, 2000, 12:26:20 PM, Egemen BAL wrote:

EB> Evet dizine hic giremiyorum....!
O zaman ftpd'n (hangisini kullaniyorsan) sembolik link takip etmeyecek
sekilde ayarlanmis durumda. Genelde de boyle olmasi tavsiye edilir
(bir kullanicinin diskin herhangi bir yerine link koydugunu dusunursek
ornegin)

/ide 'ye mount edip /home/ftp/pub/ide 'ye link koymak yerine,
/home/ftp/pub/ide 'ye mount edip, /ide'yi link olarak
yerlestirebilirsin. Kendi kullandigin programlar icin farketmez, ftpd
de problem cikarmaz (daha da guvenli olur).

Ya da sembolik link kisitlamasini kaldirabilirsin. Proftpd'de
proftpd.conf'tan yapilabiliyor (www.proftpd.net 'te bol dokumantasyon
da mevcut). Digerleri icin bilemiyorum.

                                   Doruk