[LINUX:16786] Mtv

From: Umit Colpan (colpan@Bilkent.EDU.TR)
Date: Mon 12 Jun 2000 - 12:59:20 EEST

    Yardimlariniz icin tesekkurler... Biraz ugrastiktan sonra xanim ve mtv
yi makinada kurmayi basardim. 6.2 yi eksik yuklemisim. Bir adim geriden
baslamak daha iyi olur dusuncesiyle 6.1 yukledim.

    xanim resim yenilemesini cok gec yaptigi icin filmden neredeyse birsey
anlasilmiyor.
    mtv de ise goruntu negatif, ama bu arada (bana ilginc geldi) program
penceresini hareket ettirmeye calisinca resim normal hale geliyor ekran
negative duruma geciyor.
    Yardim dosyalarina bakmayi denedim ama (sanirim mukemmel ingilizcem
oldugu icin) bununla ilgili birsey bulamadim...

    Ilginiz icin tesekkurler. Iyi calismalar...

    M.UMIT COLPAN