[LINUX:16771] HANTAL LINUX

From: Mehmet Cak (mcak1975@hotmail.com)
Date: Mon 12 Jun 2000 - 01:02:24 EEST

Mandrake 70 kullaniyorum aslinda güzel winden iyice sıkıldıım her tarafini
adim gibi biliyorum mandrake her ne kadar kimi sorunlari olsada uraşa savaşa
cözülsede cok hosuma gitti ama win98 yada yeni kurduum winmilleniuma göre
iki kat gec boot ediyor internet mi var tabii ama win e göre beni çildirtcak
kadar yavaş..
Ne yapip te onu biraz kipirdatabilirim naisl hislandirabilirim
ondan vazgecemk istemiyom ama sabrimi zorluyo dorusu
birileri yardim etsin. Bu arada mpeg tv ve libsdl olayini mailleyen
arkadaslara teskurler .
herkese iyi çalismalar